diumenge, 23 de març del 2008

Mentre fan anuncis a una tele massa vista últimament, 
rebusques pels calaixos i estanteries llibres i objectes als que pots
renunciar.
Sel.lecció antinatural de tot allò del que pots prescindir, sacrificis en favor d'una promesa de la que potser comences a dubtar.
I mentre dubtes, del calaix de la tauleta de nit en surt un paper del 26 de febrer, una nota escrita depressa, que diu:
"els dies passen, fugaços, les hores s'escolen entre els dits.. m'agradaria aferrar el temps, guardar-lo dins la mà i quedar-me congelat als teus braços per tota l 'eternitat.. no vull separar-me de tu mai més"

I t'aixeques, mires al teu voltant, i t'adones que dubtar no té sentit. Has pres una decisió. I només tu pots saber que realment valdrà la pena.

9 comentaris:

Déjà vie ha dit...

ke potitooooooooooooooooo. ( ja sok aki, again.)

Anònim ha dit...

En aquests casos tinc un disc de sardanes de la cobla de Gràcia que sempre etcètera

NeoPoeta ha dit...

Oooh...

Aixi que marxes, eh?

Doncs abans, reunió blogaire!!! (vaja , si voleu ^^)

Un petó maca!

Sergi ha dit...

Jo per variar, no ho entenc, hauré d'esperar a que surti a la venda el teu llibre on explicaràs tota la història, perquè si no, no hi ha manera. Aquesta nota... és de la persona amb qui marxes... o no?

kena ha dit...

déjà queda't un parell de dies, ara, no? xD que et coneixeran més pelsmóndedéu que a barnacity al final!

ie nom molen les sardanes :S vaderretro

neopoeta encara no tinc bitllet d'avió... però si, suposo i espero que marxo aviadet..

xexu xD que guai, ja puc dir a l'editorial que al menys tinc un comprador en potència, igual així estan més disposats a publicar-m'ho.. :P
sí, la nota la va deixar ell..

Sinblancaporelmundo ha dit...

Los castellanos no tienen ni idea.

http://sinblancaporelmundo.wordpress.com/2008/03/22/vosotros-los-castellanos-no-teneis-ni-puta-idea-de-espana/

Anònim ha dit...

Ah, a mi de sardanes només m'agrada la Santa Espina, tampoc és que m'hi hagi preocupat mai gaire. O sigui: ni idea de sardanes.

I te'n vas per sempre?

bellosoli ha dit...

uiuiuiuiiuiui!!! fer sel·lecció de les coses que cal llençar... quina tasca més feixuga i odiosa! antinatural diria jo! i la puta mania que té ma mare de fer-ho...

kena ha dit...

sinblanca... eres spam, no?
vaderretro, no me gustan estas cosas..

ie xD no conec cap sardana, només sé que ma mare me'n feia ballar els diumenges al matí i se'm donava de pena...
ningú se'n va mai per sempre, no?

bellosoli feixuga, odiosa, antinatural i dolorosa... però també en tinc ganes, de reduir les meves pertinences materials al mínim irreductible..
mamá, quiero ser zen. xD