diumenge, 18 de maig del 2008

8:20, sona el despertador. Penso que hauria de canviar la cançó, és gairebé garrula. L'apago i el llenço a la butaca. M'adormo.
9:28 em desperto i me'n adono que he apagat el despertador sense aixecar-me. Faig tard. Em llevo i la truco. Com vas? ja ha sortit de la dutxa i està llesta. Jo no, quedem més tard millor..
11:10 amb l'excusa (certa) del metro triganer, arribo vint minuts (més) tard.
A partir d'aquí el temps es contrau i quatre hores i escaig s'encabeixen en el que a mi m'ha semblat una horeta. El resultat: 467 fotos d'una amiga, sessió al botànic. N'hi ha alguna de molt bonica.. clar que d'entre tantes, si no n'hi hagués, malament.
Dino a correcuita, llenço la càm a l'habitació, agafo l'agenda, em deixo la jaqueta.
Faig quinze minuts tard, per culpa meva fem més tard al cine, arf.
M'adono que tinc la pell vermell llampant, m'he cremat durant el matí i ni me'n havia adonat...

I és tan agradable asseure's a les onze del vespre, sense ni tan sols haver sopat ni esma per cuinar, i sentir el formigueig de cansament a les cames i pensar en els llençols nets.. mmm

(no tinc photoshop. de fet no tinc ni ordinador. Però si un gran "mono" de potoxop. Ohmygod, en necessito)

6 comentaris:

Guillem Mercadal ha dit...

Crec que podries passar per informàtica.

[Somriure cruel]

Has provat mai de posar el despertador més enfora?

kena ha dit...

jajaja
sí, he provat de posar el despertador més lluny, de posar-ne més d'un, i de dos.. de posar-lo en un lloc on per accedir-hi hagi de topar amb algun objecte que faci terrabastall i de l'ensurt em desperti.. però res, la guerra està perduda xD

aghhh que em truquin avui per dir-me que ja m'han reparat el pc, sisplausissplau..... :S

Guillem Mercadal ha dit...

Tota guerra (causa) perduda té un no-sé-què romàntic, com el tema de les bicicletes.

En fi, quan recuperis el teu ordinador fes-li una ullada a les teves fotos.

NeoPoeta ha dit...

Ai pobre, jo sense ordinador i potoxop i blog/bar em sentiria una mica perduda...

Esperem que el recuperis aviat i ens ensenyis alguna d'aquestes fotos!

Vier ha dit...

Aquests dies són els millors :)

Volem fotos de la teva amiga!

kena ha dit...

guillem ullada a les fotos? why? quines? eh? xD mi no comprender

difereixo amb lo de que tota guerra perduda té quelcom de romàntic.. el soroll del despertador no en té res! :S

neopoeta jo també espero recuperar-lo aviat, perquè sinó, quan surti de la "clínica" jo ja seré enfilada a l'avió...

vier molen xD però millor si no són gaire sovint..
hauré de negociar amb la meva amiga, no sé si em "deixarà" penjar fotos... :S