diumenge, 13 de gener del 2008

meme..

Tot s'ha confabulat perquè no pogués postejar aquest meme avui, però he guanyat jo!
Primer, escriure el que vols allà on vols i que es pugui llegir més o menys decentment.. gens fàcil.
Després aconsegueix, amb la rèflex, que pesa un ou, una foto relativament enfocada on es pugui, mínimament, llegir el que posa! (i al final no es llegeix la frase sencera, I know..)
I després, quan ja tenia tot això, flickr es declara en vaga i encara no sé com he pogut pujar la foto..



En fi, ja està :P

El passo a la Déjà Vie  (no te'n lliures :P), a la Boira (no la conec però sembla que li agraden els memes) i a tot aquell que s'animi!

8 comentaris:

Boira ha dit...

Uoo!! Quina panxeta! No és que m'agradin els memes especialment, no. Lo que passa es que ha donat la casualitat que en vaig fer 3 a la vegada perquè ja els tenia acumulats des de feia més d'un més! De tota manera, m'agrada aquest meme, a veure que en faig...jeje

Ei, vull saber que hi diu: Somos culpables de este...

Déjà vie ha dit...

la foto xulissima, la frase no aconsegueixo llegirla!

Jordi Casanovas ha dit...

jo tampoc acabo de llegir-la... de este amor

Vier ha dit...

Amb el permís de la kena, somos culpables de este amor escandaloso.

Molt sexy, m'encanta.

kena ha dit...

boira sí que ho és, oi? ;) sabia que t'animaries..!

déjà de fet si haguéssis escoltat la cançó del post anterior podries haver deduit la frase :P

jordi era el millor que podia aconseguir donades les circumstàncies varies :P

però veig que en vier ho ha resolt ràpidament... ;)

Miquel ha dit...

He de reconèixer que tens una guixeta (llombrígol) per menjar-se-la...

Potser ni saps qui soc, no em deus recordar... de tan en tan vaig deixant rastres de mi pel Món no illenc...

Una mossegada salada.

(para)noies MIQUELianes
www.miquelpuiggros.blogspot.com

Uribetty ha dit...

Molt xula la foto i la frase...al final no es veu el més interessant, de què som culpables? :P
Una abraçada!

kena ha dit...

miquel es clar que me'n recordo... guixeta? XD mola

uribetty jajaja
sóm culpables de tot!! mentre ho siguem amb la consciència tranquil.la, però, rai.. ;)