dijous, 31 de juliol del 2008

Cría ciervos y te sacarán los ojos.

A caballo regalado no le mires los ojos.

Són lleugeres variacions de dites populars que van sorgir al sopar d'aniversari d'anit.

També vaig aprendre que "El mal del tordo" es "las patas finas y el poto gordo"..
O_o

Hi ha una cosa que m'encanta del celebrar aniversaris en aquest país: la tradició de la mossegada que el "cumpleañero/a" ha de fer al pastís després de bufar les espelmes.. i, sobretot, la "colleja" que se li dóna mentre ho està fent, per a que li quedi la cara com més plena de pastís, millor!

I si no canto el "cumpleaños feliz" és perquè encara no he entès ben bé com fa la cançó, aquí... no acabo de pillar la part de "cumpleaños Alberto.. cumpleaños feliz...".Eh.. "cumpleaños Alberto"? (o juana o pepi o elquesigui).. mm

dimarts, 22 de juliol del 2008

La dulce vida 2


Clica aquí si vols veure on visc (atenció a la música xD)

La foto: és el meu "super", just al costat de casa.
A la imatge hi falten els gossos, sempre n'hi ha tres o quatre al voltant del cartell de peu, però era diumenge al matí quan vaig fer la foto, i aquí ni els gossos matinen.

---------

Hoy me han invitado a conocer un palacio okupa de madera vieja y destartalada.
Me han ofrecido la posibilidad de "colarme" en próximas ocasiones cámara en mano.
(Y encima dan talleres de arte)
[ha sido un gran descubrimiento]

dilluns, 14 de juliol del 2008

Era un edificio alto, bonito, con tres ascensores, cerca del centro..
No tenía escaleras. En la era de la comodidad, se decretaron absurdas y el arquitecto decidió suprimirlas, para ahorrar costos y poder poner así una piscina en la azotea.
Pero la gente se tomaba las advertencias demasiado en serio, y cada veinte minutos alguien saltaba por el pasillo distribuidor de alguno de los pisos para quedar dispersado en el asfalto, decorando el suelo gris de rojos, amarillos y marrones. Intentaban evitar quedar atrapados entre los escombros, y como tantas veces, el remedio resultó ser peor que la enfermedad.
Los que no conocían el edificio, se extrañaban de lo rápido que se alquilaban y desocupaban los departamentos, pero aún y así todos los que podían se iban a vivir allá, porque era barato, soleado y bien comunicado.
Las autoridades decidieron que el tren dejara de pasar por ese lugar cada 20 minutos; la gente dejó de confundir el traqueteo subterráneo con sismos fantasmas, y los ascensores volvieron a funcionar.
Por otro lado, el arquitecto fue condenado a vivir para siempre en un Ikea del extrarradio, donde perdió la poca razón que le quedaba y se encerró en un Leksvik-mörrum hasta el fin de sus días.
Y el hombre que hacía advertencias para los ascensores decidió seguir limitándose al "impidan que los niños viajen solos", aunque la primera sílaba estuviera destinada a morir prematuramente dando lugar a una supuestamente hilarante súplica de dejar a los menores de edad solos en el ascensor.

dijous, 3 de juliol del 2008

el perrito de lipigas

http://img153.imageshack.us/img153/7787/post0015fe3.jpg
El meu gos crea sensació. És sortir al carrer i el món s'atura, al Santiago popular.
"no se vaya a comer al cartero, que le puede hacer mal", és la severa advertència que li fa la dona de la neteja quan surto pel matí mig adormida i el gos s'emociona davant les tres persones que li fan festes només trepitjar el carrer.

I la penya el veu i es posa a cantar la cançó d'un anunci de gas Lipigas que ha fet pujar les vendes un "mogolló" perquè hi surt un gosset majo cantant i parlant.

Jo, la semblança no la veig enlloc, però vaja...

no puc fer comparativa d fotos pq segueixo sense internet a casa...


salutacionsvaries..

- ahir li van dir que sembla un "carabinero", al meu gos, i ja hi ha tres persones buscant-li nòvia... tot un esdeveniment al barri, un gos q no sigui "callejero", ha causat furor.. :o