dijous, 23 d’octubre del 2008

6 comentaris:

NeoPoeta ha dit...

Bonissim... m'agradaria veure i viure un lloc així.

Jordi Casanovas ha dit...

aquí quan son oberts encenen els llums de colors...

bellosoli ha dit...

ja ho deixa clar el cartell!

Berenice ha dit...

neo jo en quant vaig veure lo de paligru vaig marxar rapidet després de tirar la foto, no fos cas... :P

jordi allà (aquí) són més clandestins XD tot i que els cafès que hi ha pel centre ja ténen algo a veure amb burdells, però com hi estan acostumats...

bellosoli el de burdelabierto o el de paligru? :P

Vier ha dit...

Sensacional el cartell d'oju paligru i també el cartell de les putis. Que voltaves pel Cerro Cruz o què?

Berenice ha dit...

vier ojuT paligru :P
crec que no voltava pas pel cerro xungo que t'agrada a tu, era de carrers amb cases boniquetes i tal, pero mira... XD hi ha racons sorprenents a tot arreu! x si de cas no vaig aproparme a la porta que assenyalava la fletxa...
i lo del burdel corria per tot Valpo, eh? xD stencil-manía, simplement...
tons