dijous, 31 de juliol del 2008

Cría ciervos y te sacarán los ojos.

A caballo regalado no le mires los ojos.

Són lleugeres variacions de dites populars que van sorgir al sopar d'aniversari d'anit.

També vaig aprendre que "El mal del tordo" es "las patas finas y el poto gordo"..
O_o

Hi ha una cosa que m'encanta del celebrar aniversaris en aquest país: la tradició de la mossegada que el "cumpleañero/a" ha de fer al pastís després de bufar les espelmes.. i, sobretot, la "colleja" que se li dóna mentre ho està fent, per a que li quedi la cara com més plena de pastís, millor!

I si no canto el "cumpleaños feliz" és perquè encara no he entès ben bé com fa la cançó, aquí... no acabo de pillar la part de "cumpleaños Alberto.. cumpleaños feliz...".Eh.. "cumpleaños Alberto"? (o juana o pepi o elquesigui).. mm

2 comentaris:

Anònim ha dit...

je je je, crec q mai he sigut capaç d'aprendrem cap cançó i la d l'aniversari tpoc!!

petons

Berta

Anònim ha dit...

Doncs jo ara em dedico a estudiar matemàtiques i fer el pallasso perquè em canvio a Arquitectura. Estic content. No sé si hauré de tornar amb els pares perquè un dels meus companys de pis s'ha tornat boig i l'altre ha marxat al seu país de màfies. O potser haig d'anar a un altre barri o tornar al Vallès o vés a saber. En tot cas: bé. Cal treballar i ser seriós, entre altres coses.

[/mode usar els comentaris de la gent per fer entrades de blog que no pots fer al teu blog però que no has de fer als comentaris de la gent perquè no interessen]