dimarts, 5 de febrer del 2008

20 comentaris:

Vier ha dit...

Quin mixet més bufó!

Igual és que el curro era per treballar d'hostedssa...

Ho pilles, eh? Ho pilles? Muahahahahaha

:P

Avui estic fatal.

A mi em fa molt mal quan em tracten de senyor o vostè. Em sento avi :(

kena ha dit...

hoooomen...
usted-ssa?
q jevi
combina els meus sas amb l usted
nose sil pillo
estàs massa ràpidavui
acabo de postejar, coi, i jascomentat!
yuardefasterindeguol

uf
fafred
no?

Vier ha dit...

Sa, quin combo, no?

Més ràpid que en Lucky Luke! És que he vist que acabaves de comentar-me, i he vingut a fer una visiteta :P

Avui jo també tinc fred tia, porto el jersei posat! Mentre no plogui al Carnestoltes, però, tot anirà bé...

kena ha dit...

Segur, nano.. però si tots saben que sempre plou per carnestoltes!!!
no heu pensat en q les corbates negres fossin impermeabilitzades?
(com costa escriure paraules com impermeabilitzades amb els dits glaçats...)

percert! has vist que ja tinc çs? i àccénts!
yuju!

Vier ha dit...

Corbates impermeables... mmm, això sembla un sector de mercat per explotar!

Avui no plourà, no seria just, amb pluja no es pot volar.

Jo quan tinc els dits glaçats m'hi assec a sobre o em toco els pebrots, que sempre estan a bona temperatura.

Celebro el retorn a la normalitat del teu teclat :P

Jordi Casanovas ha dit...

quan comença a passar és fotudíssim, però quan fa més mal és quan t'hi tracta un nen.

Sergi ha dit...

Això és per educació, no et preocupis. A mi ja m'ho diuen per edat, però no crec que sigui aquest el teu problema. Com diu en Jordi aquí dalt, el problema ve quan t'ho diuen perquè deixes de semblar un jove despenjat i comences a semblar respectable. Tremola.

rinxolets ha dit...

Jo vull un gatet així!!

Tals ha dit...

Quin gat més bufó, fas unes fotos precioses! Això deque et tractin de vosté, a mi no m'agrada, em fa sentir estranya...

Anònim ha dit...

Mèu!

Bé, si et serveix de consol de petit vaig demanar una peça de Lego per correu i hi va haver una inundació a Correus (!) i em van enviar una carta dient-me "senyor I.E. Casanovas"... i tenia com 7 anys... de totes maneres al vostè li queden màxim 15 anys de vigència lingüística (paraula de filòleg que passa moltíssim de la filologia i les lletres)

el fan al liceu pero aixo que es que es morin ja D: D: D:D: D: D: D:D:

kena ha dit...

vier et podries haver estalviat la proposta de la mà als teus pebrots xD
sí que es vola, amb pluja.. dis-m'ho a mi, que vam tornar de xile amb mitja tempesta.. argh
mm no m'he passat pel blog, espero q hi hagi una bona crònica.. hi vaig volant! (HeHeHe)

jordi no sé què dir-te.. els nens no saben el que es diuen.. i davant un nen m'és igual semblar gran.. però davant una dona que em porta com deu anys.. artghsdglkj :S

xexu crec que jo mai deixaré de semblar una jove despenjada.. igual m'ho diuen pq espavili una mica.. :S qui lo sa. De totes maneres avui a l'entrevista, per sort, m'ha tractat de "tu".. és d'agrair!

rinxolets i jo... i jo :(

tals m'agrada el teu pingu xD la foto és bonica.. però pq ho era el model :)
a mi tampoc m'agrada gens! bé, em passa poc, però quan em passa, m'agafa desprevinguda i uff!!! s'hauria de prohibir

ie vas demanar una peça de lego per correu???????
xD
no sé de què em sorprenc, però ets (i ja eres) un tros de freak (andó)

a més.. no has explicat uqè deia la carta, què va passar amb la peça de lego a la inundació??? te la van tornar amb algues penjant? et van demanar perdó i au? te'n van pagar una altra?

Pfff quescremielLiceu! xD
again!

Anònim ha dit...

Què va passar exactament amb la peça és un misteri, però em demanaven perdó i em preguntaven exactament quina peça demanava (com si fos un element vital en una d'aquestes pel·lícules mig-de-ciencia-ficció, mig-de-policies o mig-d'història: "senyor Cornelius, indiqui'ns quin element químic desencadenava la reacció abans que Connery arribi a la Torre Eiffel!")

Al final vaig passar perquè vaig trobar la peça que buscava enterrada en un test (verídic)

així com van les coses no crec que triguin gaire a cremar-lo, eh? XD

Anònim ha dit...

p.s. també torna la setmana tràgica

kena ha dit...

diga'm pesada, però segueixo intrigada..
tu no havies pagat la peça?? o es que no s'havia de pagar?
i realment co(n)reus et preguntava si era la peça a-c-345.3 o la c.3535-gu-cua? xD
sa.. la setmana tràgica del cortinglés.. jo m'he de comprar llençols, però trepitjar lo centrum comoqueno.
Visquin les boletes dels llençols vells !!
(visquin!)

Anònim ha dit...

Anava contrareembors! I sí, sí, em van enviar una cara apologètica demanant la peça XDDD

Jo haig de fer reducció de plantilla! Haig de trobar algú per endossar-li tota la meva ropa vella i industrialitzar-me l'armari: ara només vaig amb samarretes de 2 euros del Decathlon, bambes de 10 euros del Decathlon i caçadores industrials de 20 euros del Decathlon! I després m'aniré comprant samarretes decents.
Els meus llençols són de zebres i animalets, ja en penjaré una foto un dia d'aquests XD
I també haig d'anar a l'Ikea a comprar-me una cadira decent, la que tinc ara m'està deixant l'esquena feta caldo (com allò de l'amic Bortxa, que per cert tenia un acòlit que després anava dient "eh, eh, que sóc amic del Bortxa, eh? que sóc amic del Bortxa, i que ve el Bortxa i et peguem, eh? Que ve el Bortxa!" que per cert encara no entenc per què era Bortxa i no Borja)

kena ha dit...

ajajajajja
jo vull samarretes decathlòniques per pintar, retallar, customitzar!

Vier ha dit...

Dona, no et proposava pas que em toquessis els pebrots, sinó que ho fessis amb el teu equivalent genital :P

El que passa és que el nostre avió és de paper, i la pluja no li fa pas bé.

ie madarame, moles mil :)

kena ha dit...

m'ho imaginava :P feia broma xD
és cert q només les dones tenim el cul gelat? o als homes tb s'us congela amb el freD? :o és d'aquelles coses que mai he pensat a preguntar-"vos"

Vier ha dit...

Mmmmm, doncs juraria que als homes no ens passa gaire, això. No ho he comentat mai, però tampoc recordo cap amic queixant-se del tema. A mi, de fet, m'agrada seure al terra i aixecar-me amb el cul fred :)

Silvia Ruiz Cámara ha dit...

Debiste mentir en la fecha de nacimiento xDD :PPP