dimecres, 2 de gener del 2008

2008

11 comentaris:

Anònim ha dit...

oleole
jiji
:*

kena ha dit...

:P
:*

Vier ha dit...

Pisco? Que original :-D

Bon any!

kena ha dit...

jajaja
original?
bueno, acabant de tornar de xile, és el que hi ha... souvenir multitudinario i compartible... :P

Vier ha dit...

Ah sí? De fer-hi turisme o de viure-hi? Jo marxo el 3 de març a Santiago a fer el projecte final de carrera, i la meva intenció és passar-hi com a mínim un any. Potser em pots fer algunes recomanacions :-D

kena ha dit...

vier de debò?¿? què hi vas a fer, de projecte final??

Recomanacions força.. hi vaig estar un mes i escaig, que diuen a la terra, però vai coneixer-ho força

Xupasangre ha dit...

jejejej,segur que va molar molt!

Vier ha dit...

Doncs vaig a fer un projecte sobre plaques fotovoltaiques (estic estudiant enginyeria electrònica).

Si no et fa res, em faria bé escriure't un mail per preguntar-te coses del país, perquè la meva intenció és acabar el projecte el més aviat possible i després dedicar-me a viatjar.

Ja em diràs ;-)

kena ha dit...

xupasangre sa.. però el dia seguent no tant :P

vier igual parlo d'una cosa que no té res a veure, però em va sobtar que hi haguéssin plaquetes solars pels puestos, per ex. per una mena de fanal, perdudes per la carretera...
t'envio mail per intercanvis informacionals sobre allà :P
Jo tinc ganes de tornar-hi... JA! ;D

petonets

Anònim ha dit...

Xe Xe!
Per fi t'escric, eh?
Que maques les foticos que hi poses al blog! i això de KenaXe? je!

Lo de les plaquetes és normal... en un lloc on a tot arreu no hi arriba l'energia m'imagino que es busquen la vida!

Quin viatge tant bonic aquest :)

espero veure't aviat!
petonet!

edu-du

kena ha dit...

edu-du.. nen! quant de temps!tinc uns pamfletos comeflores de bèlgica per tu, encara no els he perdut, però no sé quant trigaré... :P

KenaXe? ja t'explicaré tot fent un tè..

petonets, duduà!